Založ si blog

Zomrela Alžbeta II. (Krátky článok)

Vo veku 96 rokov zomrela kráľovná Alžbeta II.

Po cca. 70rokov na tróne zomrela dňa 8.9.2 022 kráľovná Alžbeta II. Množstvo turistov a obyvateľov „jej“ krajiny smútia. Televízia BBC prerušila svoje vysielanie a jej pracovníci chodia v čiernom.

Podľa informácii jej lekári odporučili zostať pod dozorom, no napriek tomu jej zdravotný stav nebol v poriadku. Podľa informácii zisťuje príčinu smrti polícia, no zrejme to bude na starobu.

(Je mi to ľúto ale viac informácii ako aj jej následníka sa musíte dozvedieť na inej stránke, keďže ja nemám moc času 🙁 )

Tag:

KVÍZ! Voľby, o 1 pracovný deň viac a mnoho iného. Čo nám prinesie rok 2024?

03.01.2024

Kvíz je tu, návod pod ním: https://forms.gle/C8vhjz5echZwRM7M8 Rok 2024 je tu už 3 dni a prinesie nám mnoho zmien. Pripravil som si kvíz, ktorý má 2 časti. Možno sa dozviete niečo zaujímavého a možno zistíte že môj výber udalostí viete. 1. časť je zameraná na udalosti. Viete kedy, …? Vždy vyberáte možnosť alebo začiarkujete správnu odpoveď. Za zodpovedanie [...]

KVÍZ! Logické úlohy (5 otázok) /vyhodnotenie/

19.09.2023

Logickejšie úlohy niekto zvládne ľavou zadnou. Toto sú úlohy, kde niekedy pomôže si prečítať detail alebo si úlohu nakresliť. Myslím že viac ako 20 minút času to nezaberie. Kvíz: KlikĎakujem za každú odpoveď, pretože ma teší že ste si prečítali tento článok. Som rád za množstvo odpovedí. Tento článok som napísal ešte včera a tu sú výsledky:Celkové [...]

Chcete pomôcť so školou alebo sa len tak odreagovať?

20.03.2023

Ani Vás už nebavia informácie o zdražovaní, vojne, … a potrebujete sa odreagovať? Chcete sa zabaviť, komunikovať a zároveň si precvičiť mozog? Aj ja som potreboval. Každý človek sa potrebuje odreagovať a preto som zapol prehliadač a začal hľadať. A čo som našiel??? Kvizy.eu, web, ktorý má miesto pre každého. Ak sa chcete pripojiť, na konci je odkaz. Poviem pravdu. [...]

France Macron

ONLINE: Za dva mesiace poslala Európa Kyjevu 6 miliárd eur, dieru po pomoci USA to nezacelilo

26.04.2024 06:25, aktualizované: 06:51

Od leta 2023 európske príspevky na pomoc Ukrajine trvalo prevyšovali tie od Spojených štátov.

Rusko, Ukrajina, vojna na Ukrajine

Ficove reči o mieri vyvracia samotné Rusko. Trump môže byť v boji proti Putinovi tvrdší ako Biden, tvrdí generál Macko

26.04.2024 06:05

Peniaze na muníciu nepodporujú vojnu, ale prežitie Ukrajiny, hovorí generál Pavel Macko.

Kongres, USA

Pre CIA hodnotil politické riziká. Expert z Harvardu pre Pravdu vysvetlil, či USA hrozí občianska vojna

26.04.2024 06:00

Občianska vojna – Civil War (na Slovensku je v kinách pod názvom Kolaps) je už dva týždne na čele rebríčka najúspešnejších filmov v USA.

Riky

O čom píšem? -informácie -stránky, ktoré sa oplatí navštíviť -logika v kvízoch Čo ma poteší? -komentár -každé pozretie článku

Štatistiky blogu

Počet článkov: 13
Celková čítanosť: 41251x
Priemerná čítanosť článkov: 3173x

Autor blogu