Založ si blog

KVÍZ! Logické úlohy (5 otázok) /vyhodnotenie/

Logickejšie úlohy niekto zvládne ľavou zadnou. Toto sú úlohy, kde niekedy pomôže si prečítať detail alebo si úlohu nakresliť. Myslím že viac ako 20 minút času to nezaberie.
Kvíz: Klik
Ďakujem za každú odpoveď, pretože ma teší že ste si prečítali tento článok. Som rád za množstvo odpovedí.

Tento článok som napísal ešte včera a tu sú výsledky:
Celkové odpovede: 98
100%: 1
Priemerný výsledok: 1,19/5b
Najťažšia otázka: Slimák Bob vylezie na __ deň. (2 z 98)
Najľahšia otázka: Včera mal meniny Bohumil/Bohumila. Ktorý mesiac bude za pol roka? (53 z 98)

Pri najťažšej odpovedí Vás trápili nie len počty ale aj to, že išlo o radovú číslovku. Pozrime si teda graf odpovedí:

Graf odpovedí z Formulárov. Názov otázky: Slimák Bob je veľký smoliar. Spadol do jamy hlbokej 15 m. Začne z nej liezť smerom hore. Cez deň prejde hore 5 m a v noci sa zošmykne 4 metre späť. Na ktorý deň vylezie z jamy?

Odpoveď: Slimák Bob vylezie na __ deň.. Počet odpovedí: 98 odpovedí.
A pokračujeme ďalej. Veľkým trápením bola aj otázka čo pašoval muž. Uznávané odpovede boli: bicykle/bicykel Pozrime si graf:

Graf odpovedí z Formulárov. Názov otázky: 
Jeden muž prechádzal každý deň cez hranicu na bicykli s 2 vrecami. Raz prišla hraničnej stráži informácia, že daný muž niečo pašuje. Preto ho na nasledujúci deň príslušník hraničnej polície zastavil a dal vrecia prehľadať. Boli plné piesku no nič iné v nich nenašiel. Čo muž pašoval?. Počet odpovedí: 98 odpovedí.
Na túto otázku bolo množstvo odpovedí ale len 2 formáty sú správne.

Graf odpovedí z Formulárov. Názov otázky: Teraz je 15:30, už pol hodinu sedím vo vlaku, ten ale meškal dve hodiny aj dvadsať minút. Pred tým som obedoval 35 minút, bol som v meste na nákupe dve hodiny, domáce práce som robil trištvrte hodinu. Pred tým som pozeral televízor dvadsať minút a pred tým som sa zobudil z 9 hodinového spánku. Kedy som sa zobudil? . Počet odpovedí: 98 odpovedí.
S detektívnou úlohou ste si poradili super!

Graf odpovedí z Formulárov. Názov otázky: Štyria kamaráti chodili každý utorok do sauny. Vždy si zo sebou niečo priniesli. 
Jack je muzikant a preto si nosil iPod.
Steve je brankár a preto si nosil termosku.
Patrick a Michael sú právnici a nosili si dokumenty na čítanie.

V jeden utorok našli na podlahe mŕtveho Patricka. Bol zabitý ostrým predmetom no dôkaz sa nenašiel. Kto ho zabil?. Počet odpovedí: 46 správnych odpovedí z 98.
No a najľahšia otázka, ktorá mala aj najviac správnych odpovedí.

Graf odpovedí z Formulárov. Názov otázky: Včera mal meniny Bohumil/Bohumila. Ktorý mesiac bude za pol roka?. Počet odpovedí: 53 správnych odpovedí z 98.

Tag:

KVÍZ! Voľby, o 1 pracovný deň viac a mnoho iného. Čo nám prinesie rok 2024?

03.01.2024

Kvíz je tu, návod pod ním: https://forms.gle/C8vhjz5echZwRM7M8 Rok 2024 je tu už 3 dni a prinesie nám mnoho zmien. Pripravil som si kvíz, ktorý má 2 časti. Možno sa dozviete niečo zaujímavého a možno zistíte že môj výber udalostí viete. 1. časť je zameraná na udalosti. Viete kedy, …? Vždy vyberáte možnosť alebo začiarkujete správnu odpoveď. Za zodpovedanie [...]

Chcete pomôcť so školou alebo sa len tak odreagovať?

20.03.2023

Ani Vás už nebavia informácie o zdražovaní, vojne, … a potrebujete sa odreagovať? Chcete sa zabaviť, komunikovať a zároveň si precvičiť mozog? Aj ja som potreboval. Každý človek sa potrebuje odreagovať a preto som zapol prehliadač a začal hľadať. A čo som našiel??? Kvizy.eu, web, ktorý má miesto pre každého. Ak sa chcete pripojiť, na konci je odkaz. Poviem pravdu. [...]

KVÍZ Logika od Riky-ho (1. časť)

16.12.2022

Kvízer Riky na stránke KvízMajster pripravil takýto kvíz. Dostaneš výborné ohodnotenie alebo naopak zlé. 12otázok bez časového limitu. Uvidíme. Nezabudnite sa výsledkom pochváliť nižšie :-).

Peniaze, euro, kufrík

Rakúski colníci našli na letisku vo Viedni v batožine 700-tisíc eur

28.04.2024 21:39

Rakúski colníci objavili 700 000 eur v hotovosti v batožine na letisku vo Viedni, ktorá patrila dvom bratrancom cestujúcim do Istanbulu.

oheň, kozub, kachle, plameň

Kysucký hotel Marlene horel, požiar strechy už lokalizovali

28.04.2024 19:09

Strechu hotela v Oščadnici zasiahol v nedeľu popoludní požiar, rozšíril sa aj do jeho podkrovných priestorov a ubytovacej časti.

Russia Lenin Death Anniversary

Ruskí komunisti zúria. Tvrdia, že Putinov obľúbený filozof bol silný zástanca fašizmu

28.04.2024 17:00

Komunisti žiadajú prokuratúru, aby posúdila tvorbu filozofa Ivana Iľjina. Riaditeľ školy, ktorú po ňom pomenovali, vidí v pozadí sprisahanie Západu.

spišiak

Ďalšia nehoda politika, Spišiak narazil do plota: Oslepilo ma slnko, vysypali sa na mňa papieriky

28.04.2024 16:54

Poslanec Progresívneho Slovenska Jaroslav Spišiak mal dopravnú nehodu, narazil do plota.

Riky

O čom píšem? -informácie -stránky, ktoré sa oplatí navštíviť -logika v kvízoch Čo ma poteší? -komentár -každé pozretie článku

Štatistiky blogu

Počet článkov: 13
Celková čítanosť: 41307x
Priemerná čítanosť článkov: 3177x

Autor blogu